Nyelvek: hu / en /

A képen a Pálmaház rendezvényterme látható, az exkluzív csomagban található terítékekkel és dekorációkkal.

A képen a Pálmaház rendezvényterme látható, az exkluzív csomagban található terítékekkel és dekorációkkal.

A képen a Pálmaház látható

A képen a Pálmaház látható
Főoldal

HOGYAN KEZDJEM?

A tökéletes esküvő szervezéséhez:
  • időpont meghatározása
  • bejelentkezés az anyakönyvi hivatalba és/vagy a plébániára, ekkor jegyes oktatásra kell járni
  • szertartás jellegének meghatározása: kitelepített szertartást vagy a hivatalban szeretnénk
  • esküvő jellegének eldöntése: szolid vacsora, hajnalig tartó mulatozás
  • helyszín kiválasztása, ajánlatok bekérés, itt már érdemes tudni a várható vendéglétszámot
  • meghívók megrendelése
  • szolgáltatók kiválasztása, lefoglalása
    • dekoros
    • zeneszolgáltató: DJ vagy zenekar. A DJ előnye, hogy minden műfajú zenét tud szolgáltatni, de amennyiben hagyományos esküvőt szeretnénk a zenekar a megfelelő választás
    • ceremóniamester vagy vőfély
    • fodrász, sminkes, kozmetikus
    • fotós
    • videós
  • ruha kiválasztása, lefoglalása
  • egyéb kiegészítő kellékek kiválasztása, lefoglalása
  • vendéglátás: menüsorok, italok, torta, sütemény
  • menükártya, ültető kártya, de ezt rábízhatjuk a dekorosra is, hogy harmonizáljon a dekorációval
  • forgatókönyv készítése, amit a vendéglátó egység és a ceremóniamester segédkezik a megírásában
  • frizurapróba
  • sminkpróba
  • vőféllyel, zenekarral program átbeszélése
  • létszám véglegesítése
  • helyszínbejárás, teremberendezés véglegesítése
  • ültetési rend készítése

A nagy nap!

  • smink
  • fodrász
  • öltözködés
  • gépkocsi mosatás
  • dekoros feladatai: autó díszítés, vendéglátóegység dekorálása
  • ceremóniamester feladatai:
    • kitűzők szétosztása, homokszóró előkészítése
    • vendégfogadás
    • nászmenet beállítása
  • szertartás, ahol már “csak” az IGEN-t kell kimondani

A tennivalók listájáért szeretnénk köszönetet mondani a Kristály Imperial Hotelnek.